Oh My Quiz

Build Your Own Quiz for My Blog

Monday, December 25, 2006

Χριστόμετρο

Είμαι το κέντρο του κόσμου σας και το χαίρομαι!
  1. Ποιό είναι το αγαπημένο μου τραγούδι;

  2. Τραύμα
    Ψυχεδέλεια
    Αντίδοτο

  3. Πόσες φορές υπήρξα ερωτευμένος μέχρι σήμερα;

  4. Μια
    Δυο
    Τρεις

  5. Ποιός είναι ο αγαπημένος μου προορισμός;

  6. Ισπανία
    Ντίσνευλαντ
    Αθήνα

  7. Τι προσέχει ο Χρίστος σε μια γυναίκα;

  8. Τον κώλο
    Το πρόσωπο
    Το στήθος

  9. Ποιάν φαντασιώνομαι συχνότερα;

  10. Καλομοίρα
    Έλενα Παπαρίζου
    Ελένη Μενεγάκη

  11. Το αγαπημένο μου χρώμα;

  12. Κίτρινο
    Μπλε
    Κόκκινο

  13. Η αγαπημένη μου σειρά ever on TV:

  14. Οι δυο ξένοι
    Οι Τρεις Χάριτες
    Στο Παρά Πέντε

  15. Ποιάν δεν ξεπέρασα ποτέ μου;

  16. Μαριλένα
    Χιμένα
    Και τις Δυο

  17. Γιατί πιστεύεις πως σε κάνω παρέα;

  18. Επειδή έχω πλάκα
    Από υποχρέωση, κατά βάθος με βαριέσαι
    Επειδή είμαι έξυπνος/η, ενδιαφέρων

  19. Ποιό είναι το ένοχο μυστικό μου;

  20. Βλέπω τσόντες μετά μανίας
    Δεν βλέπω τσόντες, αλλά λέω πως βλέπω
    Δεν είδα ποτέ μου τσόντες

Και τώρα, καιρός του σπείρειν, καιρός του θερίζειν... Πατήστε το κουμπάκι της καρδιάς μου και δείτε πόσο καλά με ξέρετε. Θα μου πείτε, αφού δεν κλείνεις ποτέ το στόμα σου, ξέρουμε όλοι ακόμη και αυτά που δεν θέλουμε να ξέρουμε. Συμφωνώ, αλλά τουλάχιστον σας ξεμιζεριάζω απ'τα γραφεία σας αυτή τη στιγμή. Λοιπόν. Όσοι πάρετε χαμηλή βαθμολογία, εδώ είμαι εγώ, για ιδιαίτερο, με καφέ!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home