Oh My Quiz

Build Your Own Quiz for My Blog

Saturday, May 06, 2006

האם אתה דומה לסימונה?

פה אתם יכולים לראות כמה מתוך 100 אתם דומים לי
  1. איזה צבע את/ה הכי אוהב?

  2. סגול-וורוד כהה
    כחול כהה-תכלת
    אדום-וורוד בהיר
    צהוב-כתום
    שחור-אפור-לבן

  3. אם יהיה/היה לך חבר/ה , מה הבילוי המושלם לדעתך?

  4. ללכת לחוף הים...כשהמש אדומה ויש רוח קיצית נעימה...
    לפיצריה הקרובה
    לטייל בעיר
    ללכת לשופינג, הוא כבר יישלם...
    בילוי? מה רע פשוט לדבר בטלפון או באייסי/מסן?

  5. מה את/ה אוהב/ת לעשות בזמנך החופשי?

  6. לקרוא ספר טוב
    לכתוב...סיפור או שיר
    לשמוע מוזיקה
    להיות על המחשב
    לטייל, להיפגש עם חברות, ללכת למפגשים ומסיבות

  7. בכנות...אם יש מישהו/י שמנסה להתקרב אלייך ורוצה להיות ידיד שלך , מה אתה עושה?

  8. איזה קרצייה...בעעייי
    אם הוא נחמד אני מנסה לשתף אתו פעולה
    אם הוא חתיכ/ה אז סבבה
    אני יישר מתקרב אליו ונהיה חבר שלו. לא כל יום באים חברים חדשים
    מי מנסה להתקרב אליי בכלל??? הלוואי עליי

  9. מה אתה הכי אוהב לאכול?

  10. בשר , בעיקר עוף
    ירקות/פרות/יוגורטים
    פסטה, ספגטי, נודלס.../ אורז
    דגים
    אוכל מהיר (המבורגר,צ'יפס,פיצה)

  11. מה המצב החברתי שלך?

  12. אני מלכ/ת הכיתה!
    מקובל/ת, אפשר להגיד מאוד מקובל/ת
    ממוצע...אבל יש לי מלא חברות/חברים בשכבה
    לא מקובל/ת...בהחלט אפשר לקרוא לזה מודח/ת
    אני לא מקובל/ת אבל אני מסתדר/ת-יש לי כמה חברים/חברות בביה"ס וגם מחוצה לו

  13. מה אנשים בדרך כלל אומרים עלייך, ועכשיו בכנות?

  14. שאני טיפש/ה
    שאני חכמ/ה
    שיש לי חוש הומור מפותח ואני לא מפסיק/ה לצחוק
    שאני סנוב/ית / פרחה / ערס/ית
    שיש לי טונות של ביטחון עצמי (אולי אפילו יותר מדי)

  15. איך אתה מעדיף להתלבש?

  16. ספורטיבי
    אופנתי..רק לפי פס האופנה
    בטוב טעם
    זרוק, מה שאני מוצא בארון על הבוקר
    די צנוע. תשכחו מגופיות ומכנסיים קצרים!

  17. כמה זמן בערך נמשכות שיחות הטלפון שלך ועם מי?

  18. חצי שעה-שעה, עם סבתא/דודה (או כל קרוב משפחה אחר)
    שעה שעתיים, רק עם חברות
    חצי שעה מקסימום, עם חברות או קרובי משפחה
    אני בקושי מדבר בטלפון, אבל אם כבר אז בדרך כלל זה מקסימום רבע שעה עם חברות או קרובי משפחה
    טלפון? שונא/ת אותו. אני מעדיפ/ה דרך המחשב

  19. מה אתה הכי אוהב לראות בטלוויזיה?

  20. טלנובלות
    אנימה
    סרטי דרמה/קומדיה
    הרפתקאות/אשקן/קרב יריות
    סרטים מצויירים

0 Comments:

Post a Comment

<< Home